
2025 Porsche 911 Carrera S

Με 480 ίππους και επιδόσεις που ξεπερνούν την GT3, η ανανεωμένη Carrera S αποδεικνύει πως το "S" δεν είναι πια απλώς για το θεαθήναι.
Η Porsche 911 Carrera S επιστρέφει με αναβαθμίσεις που την ανεβάζουν επίπεδο – και όχι μόνο τεχνολογικά. Πλέον, το γράμμα «S» δίπλα στο όνομα δεν είναι διακοσμητικό. Είναι δηλωτικό προθέσεων.
Από τον κινητήρα μέχρι τη συνολική αίσθηση στον δρόμο, η 992.2 Carrera S είναι ένα αυτοκίνητο που δύσκολα μπαίνει στο γνωστό πλαίσιο της «απλής Carrera». Με 480 ίππους και 3,3 δευτερόλεπτα για το 0-100, ξεπερνά την GT3 σε επιτάχυνση και πλησιάζει επικίνδυνα τις επιδόσεις καθαρών supercars – χωρίς όμως την τιμή τους. Με περίπου 140.000 ευρώ, είναι πολύ πιο προσιτή από μια Ferrari ή McLaren.
Το εντυπωσιακό είναι ότι δεν προσπαθεί να σου αποδείξει πόσο γρήγορη είναι. Το κάνει χωρίς θόρυβο, χωρίς υστερία. Ο κινητήρας της είναι γραμμικός, πρόθυμος από χαμηλά, και ξυπνά πραγματικά από τις 3.000 σ.α.λ. και πάνω, δίνοντας μια αίσθηση "ώθησης" που σε γεμίζει αυτοπεποίθηση. Δεν είναι ωμή ή κουραστική – είναι απλώς σωστά ρυθμισμένη για κάθε είδους δρόμο.
Η οδική της συμπεριφορά είναι... Porsche. Σφιχτή, προβλέψιμη, με εξαιρετικό τιμόνι (αν και θα θέλαμε λίγο περισσότερη αίσθηση κάποιες στιγμές), και ικανότητα να σε βγάλει αλώβητο ακόμη και από άβολες καταστάσεις – όπως μια στενή στροφή με τρακτέρ στο αντίθετο ρεύμα, όπως μας περιγράφει ο αρθρογράφος. Η σταθερότητα είναι υποδειγματική.
Η ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά όχι κουραστική – με το βασικό PASM πακέτο είναι άνετη στον αυτοκινητόδρομο και σταθερή σε γρήγορη οδήγηση. Η πιο σπορ επιλογή με χαμηλωμένο αμάξωμα και πίσω σύστημα διεύθυνσης προσφέρει περισσότερη ακρίβεια, αλλά ζητά και παραχωρήσεις στην καθημερινότητα.
Το εσωτερικό είναι πιο ήσυχο από ποτέ – ένα ακόμη δείγμα της ωριμότητας της 911. Ο ήχος του κινητήρα μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. κρατά τη χαρακτηριστική flat-six μουσική του.
Το κιβώτιο PDK παραμένει ένα από τα καλύτερα, αν και παρουσιάζει μερικές στιγμές δισταγμού – κάτι σπάνιο για Porsche. Αν είστε «χειροκίνητοι» τύποι, θα προτιμήσετε την Carrera T.
Το συμπέρασμα;
Η νέα Carrera S δεν είναι τυπικό supercar – δεν είναι κραυγαλέα, ούτε επιτηδευμένα εντυπωσιακή. Είναι όμως ένα υπερ-911. Ένα αυτοκίνητο που κάνει σχεδόν τα πάντα εξαιρετικά καλά, και σε τιμή που, αν και δεν τη λες φθηνή, παραμένει εντυπωσιακά «λογική» για αυτά που προσφέρει.