
Το MINI Τέρας του Dakar

Ένα Countryman που έγινε… αγωνιστικό θηρίο.
Το MINI Countryman που όλοι γνωρίζουμε ως το στυλάτο SUV για εκδρομές και «glamping» μεταμορφώθηκε σε κάτι που ούτε τολμούσαμε να φανταστούμε: ένα Dakar Rally-spec τέρας έτοιμο να κατακτήσει τις πιο ακραίες ερήμους του πλανήτη.
Πίσω από αυτή τη δραματική μεταμόρφωση κρύβονται οι Γερμανοί της delta4x4 — μιας εταιρείας γνωστής για τα extreme off-road αξεσουάρ της για Jeep Wrangler και Mercedes G-Class — σε συνεργασία με την κορυφαία rally ομάδα X-raid, η οποία έχει ήδη στο ενεργητικό της έξι νίκες στο περίφημο Dakar Rally.
Το εντυπωσιακό είναι ότι η ιδέα για αυτό το project ξεκίνησε ως… πρωταπριλιάτικο αστείο! Ωστόσο, αν υπάρξει αρκετό ενδιαφέρον, η delta4x4 δηλώνει έτοιμη να κατασκευάσει περιορισμένο αριθμό οχημάτων για ιδιώτες που θα ήθελαν να αποκτήσουν αυτό το θηρίο.
Από το showroom στην έρημο
Το κανονικό MINI Countryman έχει ελάχιστα στοιχεία που παραπέμπουν σε off-road: μια λειτουργία ‘Trial’ που δείχνει πυξίδα και κλίσεις εδάφους, συν την προαιρετική τετρακίνηση ALL4.
Το concept, όμως, που οι X-raid αποκαλούν “The Beast”, ανεβάζει τον πήχη στα ουράνια. Με αυξημένο ύψος κατά 50 χιλιοστά, βελτιωμένες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, αλλά και τεράστια all-terrain ελαστικά σε 18άρες ζάντες beadlock, το Countryman μετατρέπεται σε πραγματικό μαχητή για δύσβατα τερέν.
Λεπτομέρειες για σκληρούς εξερευνητές
Η εικόνα συμπληρώνεται με εκτεταμένα φτερά και πιθανότατα φαρδύτερο μετατρόχιο για μεγαλύτερη σταθερότητα στα δύσκολα, ενώ μπροστά δεσπόζει μια τεράστια bull bar για προστασία. Στην οροφή φιγουράρει μια υπερπλήρης πλατφόρμα που φιλοξενεί ρεζέρβα πλήρους μεγέθους, δύο δοχεία καυσίμου, σανίδες απεγκλωβισμού, σκάλες, φτυάρια και κουτιά αποθήκευσης. Στα πλαϊνά έχουν προστεθεί μεταλλικές θήκες τύπου Defender, ενώ στον φωτισμό πρωταγωνιστούν μια light bar στην οροφή και συνολικά 10 προβολείς μπροστά!
Με ποιον κινητήρα όμως;
Δεν έχει αποκαλυφθεί σε ποια έκδοση του MINI Countryman βασίζεται το concept — βενζινοκίνητη ή ηλεκτρική, καθώς και οι δύο έχουν το σύστημα τετρακίνησης ALL4. Αν τελικά περάσει στην παραγωγή, ελπίζουμε οι πελάτες να έχουν επιλογές. Μέχρι τότε, εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να κρατάμε τα δάχτυλα σταυρωμένα.
Ο Norris λέει όχι στο ποτό, μα τον κυνηγούν φαντάσματα | SpeedΖone Podcast EP74
Διαβάστε ακόμη: Μια αστραπή στον ουρανό, που κανείς δεν μπορεί να σβήσει