Το Katla διαθέτει έναν απίστευτο 7λιτρο V12 με τέσσερα τούρμπο, απόδοσης 2.128 ίππων και 2.000 Nm ροπής, ενώ διατίθεται με 7τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς. Όλα αυτά, σε ένα πλαίσιο από carbon monocoque, με προηγμένη ανάρτηση και βάρος μόλις 1.450 κιλά.
Πίσω από την Giamaro βρίσκεται η οικογένεια Commendatore, με βαθιές ρίζες στον κόσμο της αυτοκίνησης και σύνδεση με την ίδρυση της Pagani. Ο μηχανικός Loris Bicocchi – με εμπειρία σε Lamborghini, Bugatti και Koenigsegg – ηγείται της εξέλιξης.
Η Giamaro υπόσχεται απόλυτη εξατομίκευση, όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στον τρόπο οδήγησης. Με τρία "κλειδιά" που ξεκλειδώνουν διαφορετικά επίπεδα ισχύος (από 394 έως 2.128 ίππους), το Katla προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού, ακόμα και με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο heave spring – μια καινοτομία για αυτοκίνητο δρόμου.
Με ετήσια παραγωγή μόλις 30 μονάδων, προπαραγγελίες ήδη κλεισμένες και ένα πλάνο που φτάνει ως το 2030, η Giamaro φαίνεται έτοιμη να μπει δυναμικά στο πάνθεον των hypercars.
Το ερώτημα είναι: Θα καταφέρει το Katla να ξεπεράσει την Pagani; Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα μάχη της Motor Valley μόλις ξεκίνησε.
Ο Max κλέβει τη σοκολάτα απ’ τη McLaren | SpeedΖone Podcast EP75