
Η θρυλική Mercedes 190E θα αγωνιστεί ξανά στο Nürburgring

Ένας από τους πιο εμβληματικούς εκπροσώπους των 90s επιστρέφει στους αγώνες: το Mercedes-Benz 190E, στην αγωνιστική του μετενσάρκωση από την HWA, θα συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring το 2026.
Η γερμανική εταιρεία μηχανολογίας HWA – γνωστή για τους στενούς δεσμούς της με την AMG – θα συμμετάσχει στην κατηγορία SP-X για ειδικά οχήματα με δύο 190E Evo, μια σύγχρονη και αγωνιστική αναβίωση του αυθεντικού DTM μοντέλου και του ομώνυμου homologation special.
Παλιό σώμα, νέα ψυχή
Αν και η HWA δεν έχει δώσει λεπτομέρειες για το επίπεδο των αγωνιστικών μετατροπών, τα αυτοκίνητα διατηρούν αισθητικά την ουσία του αρχικού 190E DTM. Το αμάξωμα έχει χαμηλωμένο προφίλ, πλατύ μετατρόχιο, και τα κλασικά τροχοκαλύμματα “turbofan” που κλείνουν πονηρά το μάτι στο παρελθόν. Οι αεροδυναμικές επεμβάσεις είναι διακριτικές, τιμώντας τη σιλουέτα του εργοστασιακού Evo II.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 3.0 λίτρων V6 bi-turbo κινητήρας από τη Mercedes, συνδυασμένος με χειροκίνητο κιβώτιο. Στην “απλή” εκδοχή του αποδίδει 443 ίππους και 405 lb ft ροπής, ενώ ένα προαιρετικό πακέτο ανεβάζει την ισχύ στους 493 ίππους. Το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από σύνθετα υλικά με βάση το fiberglass, πιο επιθετικό από του original Evo II, και το συνολικό βάρος φτάνει τα 1360 κιλά.
Με χρώματα και πρόσωπα από το παρελθόν
Το αγωνιστικό βάψιμο είναι μια καθαρή ωδή στα θρυλικά DTM 190E της δεκαετίας του 1990, ειδικά αυτό με χορηγίες Sonax και Hugo Boss που οδηγούσε ο Klaus Ludwig – ο οποίος, μαζί με τον επίσης παλιό γνώριμο Roland Asch, θα αναλάβουν τις πρώτες δοκιμές εξέλιξης.
Το αγωνιστικό line-up δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, αλλά το γεγονός και μόνο ότι εμπλέκονται οι Ludwig και Asch έχει προκαλέσει ρίγη συγκίνησης στους φίλους του DTM.
Κλείνοντας τον κύκλο
Η HWA δεν είναι τυχαία εταιρεία: ιδρύθηκε από τον Hans Werner Aufrecht (το “A” στο AMG) και εδρεύει στο Affalterbach, την πνευματική έδρα της AMG. Η εμπλοκή της Evo στο motorsport ουσιαστικά κλείνει τον κύκλο, καθώς η HWA ήταν υπεύθυνη για την εξέλιξη αγωνιστικών AMG όπως το CLK GTR και το Mercedes-AMG GT3, αλλά και για τη διαχείριση του προγράμματος DTM της Mercedes για χρόνια.
Το 2026, στο Nürburgring, δεν θα τρέχει απλώς ένα αυτοκίνητο. Θα τρέχει μια εποχή – με ήχο, εικόνα και μνήμες.
Ο Kubica τους ρήμαξε με το κίτρινο «πειρατικό» της Ferrari | SpeedΖone Podcast EP77