BMW M3: Η νέα γενιά θα έχει και θερμικό κινητήρα

Η επερχόμενη BMW M3 θα έχει ηλεκτρική έκδοση, αλλά, σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και θερμική, με τον γνωστό 6κύλινδρο 3λιτρο κινητήρα.

Οι φήμες το τελευταίο διάστημα ήθελαν την επερχόμενη BMW M3 να είναι διαθέσιμη ως αποκλειστικά ηλεκτρική. Ωστόσο, υπήρξε μια ανατροπή, καθώς πληροφορίες θέλουν το μοντέλο να αλλάζει προσέγγιση και να χρησιμοποιεί διαφορετική πλατφόρμα, που θα επιτρέπει δύο συστήματα κίνησης, με ηλεκτρικό και θερμικό μοτέρ.

Έτσι, πιθανότατα η νέα M3 δεν θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse, αλλά στην ευέλικτη CLAR που θα χρησιμοποιούνται και για άλλες εκδόσεις της Σειράς 3. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που αφορούν τα νέα πλάνα, θα εφοδιάζεται με τον γνωστό κινητήρα 3,0 λίτρων με την κωδική ονομασία S58, ο οποίος θα αποδίδει ισχύ πέριξ των 500 ίππων.

Δείτε επίσης: BMW Μ3 Competition M xDrive: Όπως μόνο αυτοί…

Σίγουρα η BMW θα πρέπει να προσαρμόσει τις προδιαγραφές ρύπων του κινητήρα, κίνηση που αναμένεται να επηρεάσει και την απόδοσή του και έτσι θα πρέπει να περιμένουμε, για να δούμε τι θα κάνει σχετικά με αυτό. Βέβαιο θα πρέπει να θεωρείται επίσης το γεγονός ότι θα είναι αποκλειστικά αυτόματη.

BMW M3 CS

Από την άλλη, η επερχόμενη BMW M4, η κουπέ εκδοχή της M3 δεν θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, καθώς αναμένεται να είναι μόνο ηλεκτρική. Αν θέλουμε να δούμε τη θετική πλευρά της ηλεκτρικής εκδοχής του μοντέλου, αυτή θα έχει μέχρι και τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, με το νέο πλαίσιο να έχει δυνατότητα διαχείρισης ισχύος πάνω από 1.000 ίππους.

Φαίνεται ότι το ειδικό αυτό κοινό, των δυνατών και σπορ μοντέλων αρέσκεται ακόμα στις θερμικές εκδόσεις και αυτό καθορίζει ως ένα βαθμό και τα πλάνα των αυτοκινητοβιομηχανιών, προσπαθώντας να εξαντλήσουν τα αυστηρά όρια που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τους ρύπους και την απαγόρευση καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αναμένουμε και ελπίζουμε, με κάθε… επιφύλαξη.