Θησαυρός στο μουσείο της BMW

Βυθίσου στον κόσμο της αυτοκινητικής τελειότητας με ένα από τα πιο εμβληματικά εκθέματα του μουσείου — ένα αυτοκίνητο που δεν άφησε απλώς το σημάδι του στην ιστορία, αλλά έγραψε τη δική του.

 

Το μουσείο της BMW στο Μόναχο, Γερμανία, δεν είναι το μέρος όπου πας για να μάθεις για πρωτότυπα, concept cars ή μοντέλα παραγωγής ενός και μόνο αντιτύπου. 

Αντίθετα, πρόκειται για μια όμορφα οργανωμένη συλλογή με τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα της μάρκας. Όλες οι σπουδαιότερες BMW έχουν τη θέση τους στη συλλογή, συμπεριλαμβανομένων των 2002, Z1 και φυσικά της πρώτης M3.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα εκθέματα αλλάζουν κατά καιρούς, ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα που μπορεί να απολαύσει κανείς εκεί αυτή τη στιγμή, είναι το πιο κάτω:

BMW 3.0 CSL (1975)

Η αγωνιστική επιτυχία της BMW συνεχίστηκε τη δεκαετία του 1970, κυρίως χάρη στην 3.0 CSL. Μην σας ξεγελά το όνομα — το “L” δεν σημαίνει “long” (μακρύ μεταξόνιο), αλλά leicht, δηλαδή “ελαφρύ” στα γερμανικά. Η BMW αφαίρεσε όσο περισσότερο βάρος μπορούσε από την 3.0 CS, χρησιμοποιώντας λεπτότερο ατσάλι για το αμάξωμα, κατασκευάζοντας τις πόρτες από αλουμίνιο και τοποθετώντας πλαστικά παράθυρα.

Το σπορ, πολυτελές κουπέ εξελίχθηκε σε ένα θηρίο με φαρδύ αμάξωμα, πλαϊνές εξατμίσεις, τροχούς με κεντρική ασφάλιση και μια τεράστια αεροτομή στο πορτμπαγκάζ. Η CSL κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τουρισμού το 1973 και ξανά το 1975, 1976, 1977, 1978 και 1979.