Ένα V8 αριστούργημα εμπνευσμένο από τη δεκαετία του '60

Η ιταλική Automobili Mignatta παρουσιάζει ένα χειροκίνητο speedster με καρδιά Ford και στυλ... παλιού καλού καιρού

Η Automobili Mignatta (AM), μία νέα αλλά φιλόδοξη ιταλική εταιρεία, παρουσίασε επίσημα τη Rina – ένα carbonfibre speedster που αποτίει φόρο τιμής στα ένδοξα ιταλικά σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1960.

Η σχεδίασή του θυμίζει αμέσως τις εποχές των Alfa Romeo Tipo 33, Ferrari 250 Testa Rossa και Maserati Birdcage, με μακρύ καπό, έντονα τονισμένα φτερά και ρευστές γραμμές. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα, με μονοκόκ πλαίσιο που εξασφαλίζει υψηλή ακαμψία και μικρό βάρος – περίπου ένας τόνος συνολικά.

Στο εσωτερικό, η ψηφιακή τεχνολογία έχει απορριφθεί πλήρως. Η AM θεωρεί τα ψηφιακά όργανα “περιττά” και αντ’ αυτών, έχει τοποθετήσει μόνο τα απολύτως απαραίτητα: ένα αναλογικό στροφόμετρο, ενδείξεις θερμοκρασίας και λαδιού μπροστά στον οδηγό, ενώ το ταχύμετρο βρίσκεται πιο ψηλά, τοποθετημένο πάνω σε μία ανθρακονημάτινη «ραχοκοκαλιά» που διαχωρίζει το cockpit στα δύο. Οι πόρτες, όπως σε μια Lancia Stratos, διαθέτουν εσοχές για κράνη – δείγμα ότι το αυτοκίνητο προορίζεται για σοβαρή οδήγηση.

Η καρδιά του Rina είναι ένας ατμοσφαιρικός V8 5.0 λίτρων, για τον οποίο η AM δεν έχει ακόμη αποκαλύψει επίσημα τον προμηθευτή. Όμως, τεχνικά χαρακτηριστικά όπως οι τέσσερις εκκεντροφόροι, οι τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και η διαδρομή εμβόλου 92,7 χιλιοστών “φωτογραφίζουν” έναν ειδικά εξελιγμένο κινητήρα βασισμένο στον Ford Coyote – αυτόν που βρίσκουμε και στο Mustang GT.

Η εξέλιξη του κινητήρα έγινε από την Italtechnica, την ίδια εταιρεία που είχε αναλάβει και τον τετρακύλινδρο του Kimera Evo37. Οι επεμβάσεις επικεντρώθηκαν στη βελτιστοποίηση της εισαγωγής αέρα και τη μείωση του βάρους.

Αν και επίσημα νούμερα ιπποδύναμης και ροπής δεν έχουν δοθεί, η AM δηλώνει ότι το λόγος κιλών ανά ίππο είναι κοντά στο 2:1 – στοιχείο που υποδηλώνει ισχύ περίπου 500 ίππων.

Η μετάδοση γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενισχύοντας περαιτέρω τον αναλογικό χαρακτήρα της κατασκευής.

Η παραγωγή της Rina θα περιοριστεί στις περίπου 30 μονάδες ετησίως, με κατασκευή να γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Πιεμόντε, στη βόρεια Ιταλία. Κάθε αυτοκίνητο θα μπορεί να διαμορφωθεί πλήρως κατά παραγγελία, με την τιμή να παραμένει –τουλάχιστον προς το παρόν– επτασφράγιστο μυστικό.

Ο Norris λέει όχι στο ποτό, μα τον κυνηγούν φαντάσματα | SpeedΖone Podcast EP74

Διαβάστε εδώ: Όποιος προλάβει να δει F1 στην Ευρώπη, πρόλαβε

Διαβάστε ακόμη: Μια αστραπή στον ουρανό, που κανείς δεν μπορεί να σβήσει