
Hamilton: «Είσαι θυμωμένος μαζί μου ή κάτι τέτοιο;»

Το Grand Prix του Μονακό του 2025 μπορεί να τελείωσε με μια αρκετά αξιοπρεπή συγκομιδή βαθμών για τη Ferrari — με τον Leclerc 2ο και τον Hamilton 5ο — αλλά αυτό που έκλεψε την παράσταση ήταν... η ασύρματη αμηχανία.
Ο Lewis Hamilton, ο άνθρωπος που κάποτε απαντούσε στα team radio με αποφάσεις στρατηγικής και φιλοσοφικές ερωτήσεις ταυτόχρονα, αυτή τη φορά έριξε μια πιο... ανθρώπινη ατάκα: «Είσαι θυμωμένος μαζί μου ή κάτι τέτοιο;»
Κι από την άλλη γραμμή του ασυρμάτου... σιωπή.
Ναι, σιωπή. Ούτε "copy, Lewis", ούτε "we’re checking", ούτε καν ένα ξερό "stand by". Ο μηχανικός του, Riccardo Adami, λες και πάγωσε. Ή λες και αποφάσισε ότι δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή για group therapy.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ο Hamilton ξεκίνησε με το αριστερό, χάνοντας 3 θέσεις στην εκκίνηση λόγω ποινής για παρεμπόδιση του Verstappen στα προκριματικά — ποινή που, κατά τη δήλωση του, οφείλεται σε λάθος πληροφόρηση από την ομάδα. Αυτό τον πέταξε στον εκτός ρυθμού μαραθώνιο που λέγεται Μονακό όταν δεν ξεκινάς μπροστά.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, υπήρξαν αρκετές ραδιοεπικοινωνίες που μάλλον έμοιαζαν περισσότερο με οικογενειακό τραπέζι με κρύα βλέμματα, παρά με στρατηγική συζήτηση F1. Σε ένα σημείο ο Hamilton ρωτάει αν είναι σχεδόν ένα λεπτό πίσω από την κορυφή, και παίρνει απάντηση του στυλ: «Οι McLaren είναι με hard και ο Charles με mediums. Στροφή 16. Μάχονται.»
Η απάντηση δεν τον κάλυψε. «Δεν μου απαντάς στην ερώτηση», δηλώνει ο ίδιος. Η απάντηση τελικά ήρθε (κάπως βιαστικά): «48 δευτερόλεπτα.» Σκληρό. Όχι μόνο από άποψη χρόνου, αλλά και συναισθηματικά.
Μετά την καρό σημαία, και με τον Hamilton ακόμα ψάχνοντας λόγο για να χαμογελάσει, ο Adami του λέει απλώς το αποτέλεσμα και του ζητά να μαζέψει τα κομμάτια από τα λάστιχα (το λεγόμενο "pick-up"). Και τότε έρχεται η ερώτηση που θα μπορούσε να είναι τίτλος σε ρομαντική κομεντί: «Είσαι θυμωμένος μαζί μου ή κάτι τέτοιο;». Ούτε ένα "no mate, just busy".
Στατιστικά, το πρόβλημα δεν ήταν μόνο η επικοινωνία. Τα δεδομένα έδειξαν ότι ο Hamilton έχασε χρόνο τόσο από λάθος στρατηγικής, όσο και από ρυθμό — είτε λόγω κίνησης στην πίστα, είτε επειδή ακόμα δεν τα έχει βρει πλήρως με τον "χαρακτήρα" της SF-25. Και το να βλέπει τον Leclerc να του ρίχνει 48 δευτερόλεπτα δεν βοήθησε το κλίμα.
Και όπως είπε κι ο ίδιος: «Δεν ήταν το πιο εύκολο Σαββατοκύριακο… αλλά συνεχίζουμε να παλεύουμε.»
Διαβάστε ακόμη: Όταν η πίστα γονάτισε μπροστά σε έναν ανίκητο θρύλο
Antonelli: Με τον σταυρό στην πλάτη και τον άνεμο στο στήθος