Το φετινό Goodwood Festival of Speed (10–13 Ιουλίου) προβλέπεται να αποτελέσει έναν θρίαμβο επιδόσεων, τεχνολογίας και νοσταλγίας, συγκεντρώνοντας ένα μείγμα από καυτές πρεμιέρες, ιδιαίτερα concepts και επανεμφανίσεις θρύλων. Από την Aston Martin μέχρι τη Honda και από τη BMW μέχρι την MG, η γιορτή του αυτοκινήτου ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα πιο πολυσυζητημένα μοντέλα του 2025.
Aston Martin DBX S
Η νέα performance εκδοχή του πολυτελούς SUV της Aston Martin κάνει το ντεμπούτο της στη βρετανική ύπαιθρο, εστιάζοντας στη δύναμη και το δυναμισμό – στοιχεία που μεταφέρουν το DBX σε νέα επίπεδα.
Aston Martin Valhalla
Με 1064 ίππους και σχεδιασμό που συνδυάζει παράδοση και αεροδυναμική, το Valhalla αποτελεί την αιχμή του δόρατος στην υπερκατηγορία των βρετανικών supercars.
BMW M2 CS
Το μικρότερο M μοντέλο της BMW έρχεται με 50 ίππους επιπλέον και carbon λεπτομέρειες παντού. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,8 δευτερόλεπτα, κάνοντάς το ένα από τα highlights του Goodwood.
GMA T33 Spider
Ο Gordon Murray επιστρέφει με μια ελαφρύτερη και πιο συναισθηματική εκδοχή του T33, με 607 ίππους και βάρος μόλις 18 κιλά επιπλέον από το coupé. Το κοινό του Goodwood θα το δει για πρώτη φορά από κοντά.
Honda Prelude
Το εμβληματικό όνομα της Honda επανέρχεται, αυτή τη φορά ως υβριδικό coupe με 181 ίππους και σπορ προσανατολισμό. Στο Goodwood, θα το δούμε επιτέλους εν κινήσει.
Hyundai Ioniq 6 N
Πιο επιθετική εμφάνιση, τεράστια πίσω αεροτομή και επιδόσεις αντάξιες των N μοντέλων – η ηλεκτρική σπορ φιλοσοφία της Hyundai αποκτά νέο νόημα.
Lanzante 95-59
Το πρώτο μοντέλο της Lanzante σχεδιάστηκε από τον Paul Howse και υπόσχεται λόγο ισχύος-βάρους 700 ίππων ανά τόνο. Ένα εκρηκτικό concept που αποκαλύπτεται αποκλειστικά στο Goodwood.
MG CyberX
Το πιο απρόβλεπτο concept της MG είναι εδώ. Ένα ηλεκτρικό 4x4 που υπόσχεται να αλλάξει την εικόνα της φίρμας και να την οδηγήσει σε premium μονοπάτια.
Praga Bohema
700 ίπποι και λιγότερο από έναν τόνο βάρος – το απόλυτο track weapon της Praga.
Με στόχο να εντυπωσιάσει στο hillclimb του Goodwood, το Bohema συνδυάζει τεχνογνωσία πίστας με δυνατότητα νόμιμης κυκλοφορίας στον δρόμο. Στην πράξη, ένας δολοφόνος πολλών hypercars.