Η Porsche μόλις πέρασε αυτό το εντυπωσιακό ορόσημο, κατασκευάζοντας το ένα εκατομμυριοστό Macan — ένα ηλεκτρικό Macan 4 σε Frozen Blue Metallic, που ήδη παραδόθηκε σε πελάτη στη Γερμανία.
Η παραγωγή του ξεκίνησε στη Λειψία στα τέλη του 2013 και πολύ σύντομα το μικρό SUV έγινε το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της εταιρείας, αφήνοντας πίσω του ακόμη και το Cayenne κατά περιόδους. Και για να καταλάβει κανείς το μέγεθος της επιτυχίας του: το Cayenne χρειάστηκε 18 χρόνια για να φτάσει το ίδιο νούμερο. Το Macan είναι το ταχύτερο σε πωλήσεις μοντέλο στην ιστορία της Porsche.
Παράλληλα με το νέο ηλεκτρικό, που ήδη εκπροσωπεί το 60% των παγκόσμιων πωλήσεων της γκάμας, η αρχική βενζινοκίνητη έκδοση εξακολουθεί να παράγεται για συγκεκριμένες αγορές — όπως οι ΗΠΑ. Στην Ευρώπη, όμως, έχει ήδη αποσυρθεί. Η Porsche δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πότε ακριβώς θα τερματίσει πλήρως την παραγωγή του θερμικού Macan, αλλά το μέλλον του δείχνει πια καθαρά ηλεκτρικό.
Και μπορεί το ένα εκατομμύριο να είναι ένας μεγάλος αριθμός για οποιοδήποτε μοντέλο, όμως ταυτόχρονα υπενθυμίζει κάτι ενδιαφέρον: η Porsche, όσο διάσημη και να είναι, παραμένει μια σχετικά μικρή εταιρεία συγκριτικά με τους κολοσσούς της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Toyota, για παράδειγμα, πουλά πάνω από 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα τον χρόνο.
Ακόμα κι έτσι, το Macan γίνεται μόλις το τρίτο μοντέλο στην ιστορία της Porsche που ξεπερνά το ένα εκατομμύριο. Κι αυτό, από μόνο του, λέει πολλά.